Η δύναμη της διαφήμισης. Η επιστήμη του marketing προς όφελος επιχειρήσεων αλλά και καμία φορά της κοινωνίας. Σε πολλές χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης και πολιτείες της Αμερικής εδώ και χρόνια οι επιχειρήσεις διαλέγουν έναν διαφορετικό τρόπο προώθησης. Είναι προώθηση στον δρόμο η αλλιώς Guerilla marketing. Με την λέξη γκερίλα όπως προφέρεται στα ελληνικά δηλώνουν επαναστατικό, αντάρτικο τρόπο διαφήμισης και προώθησης.
Δειτε μια σειρα απο επαναστατικο μαρκετινγκ.

ΙΜΒ έξυπνες ιδέες για έξυπνες πόλεις. Το μήνυμα της ΙΜΒ για καινοτομία και ευκολότερη ζωή των πολιτών. Μια ράμπα δίπλα σε σκάλες. Διευκολύνει την διάβαση πέζων με αντικείμενα κτλ. Νομίζω δύσκολα θα ανέβαινε κάνεις από τις σκάλες.

Η παραπάνω εικόνα δεν αποτελεί διαφήμιση. Με έξυπνο τρόπο θέλει να δείξει στην κοινωνία την δυσκολία που αντιμετωπίζουν καθημερινά ΑΜΕΑ. Συνήθως όλοι τους λυπούνται κάνεις δεν κάνει την ζωή τους και την μετακίνηση πιο εύκολη. Στην ουσία η εικόνα δηλώνει ότι για να ανέβουν ΑΜΕΑ σκαλιά μοιάζει με την κατάκτηση του Έβερεστ.

Το γνωστό brand για παιδιά. Που αλλού θα μπορούσε να δημιουργήσει η Hot Wheels, στον δρόμο. Συναρπαστικά αυτοκίνητα με πίστες που μοιάζουν με δρόμους επιστημονικής φαντασίας. Το μήνυμα σαφέστατο.

Η παραπάνω εικόνα μπορεί να σας είναι γνωστή. Παγκάκι με μοναχικό αγόρι δίχως ταίρι. Το μισό είναι μια ρεαλιστική απεικόνιση από την γνωστή σοκολάτα. Μην σκας που είσαι μόνος φάε ένα κίτ κάτ.

Μια πολύ στοχευμένη διαφήμιση της γνωστής εταιρίας αθλητικών. Στην ουσία ένα παγκάκι που δεν μπορείς να κάτσεις. Δεν πρέπει να κάτσεις πρέπει να τρέξεις. Η καθιστική ζωή δεν κάνει καλό στην υγεία σου. Τρέξε αρχικά και αθλήσου. Τον εξοπλισμό άστον σε εμάς.

Δροσίζομαι με μια Sprite. Παραλία με ντουζιέρες σε μορφή δεξαμενής του γνωστού αναψυκτικού. Καλοκαιρινή και δροσερή. Νομίζω ο μάρκετερ αξίζει συγχαρητήρια.

Λίγοι θα καταλάβουν. Αποτελεί κοινωνική διαφήμιση και όχι της Call of duty. Η ατέρμον κατάσταση του πολέμου και της βίας. Η βία προκαλεί βία. Ότι κάνεις σου επιστρέφει.
Μακάρι ελληνικές πόλεις να αρχίσουν να εκμεταλλεύονται αυτόν τον φθηνό και έξυπνο τρόπο προώθησης και κοινωνικών μηνυμάτων. Δήλα, δήλα έχει ξεκινήσει. Η Λάρισα μας θα το είχε μεγάλη ανάγκη.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου